“And the walls came a-tumblin’ down…” | Comment recréer l’ambiance propre au séminaire dans un cours en ligne?
DOI :
https://doi.org/10.21432/T24P51Résumé
This case deals with a university program which is well respected but requires changes to be made to it as enrollments dwindle. Pressure from administration is making the Program Head and Program Committee members as well as Senior Instructional Designer LeFort consider new options for its delivery. Online learning is not a well-established practice among regular faculty although lecturers in the program are open to it. LeFort has to find a solution that maintains quality of instruction while increasing accessibility and enhancing cost-efficiency.Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
© Thomas Michael Power 2015
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution 4.0 International.
Droits d’auteur
Les auteurs conservent le droit d'auteur et accordent le droit de la première publication de la revue avec le travail simultanément sous une licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale 4.0 International (CC-BY-NC 4.0) qui permet aux autres de partager le travail avec une reconnaissance de la paternité de l'œuvre et la publication initiale dans ce journal.