Éditorial
DOI :
https://doi.org/10.21432/cjlt28465Mots-clés :
online learning, assistive technology, Canadian faculty, higher education, automated scoring, LMS, computer assisted language learningRésumé
In this issue of the Canadian Journal of Learning and Technology, evidence-based practice continues to be emphasized, in addition to providing information reflecting trends in a rapidly evolving education space. According to the most recent Horizon Report, multiple trends overlap specifically with topics addressed in our journal: the widespread adoption of hybrid learning models, increased use of learning technologies, online faculty development, and quality online learning. We invite you to review the content summary of this journal issue.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
© Martha Cleveland-Innes 2023
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale 4.0 International.
Droits d’auteur
Les auteurs conservent le droit d'auteur et accordent le droit de la première publication de la revue avec le travail simultanément sous une licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale 4.0 International (CC-BY-NC 4.0) qui permet aux autres de partager le travail avec une reconnaissance de la paternité de l'œuvre et la publication initiale dans ce journal.