Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Page d'accueil
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Comité éditorial
    • Journal Sponsorship
    • Journal History
    • Coordonnées
  • Auteurs
    • Pour les auteurs
    • Soumissions
    • Catégories de textes
    • Politique des numéros spéciaux
    • Processus d’examen par les pairs
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. V28(1) Winter / hiver, 2002

V28(1) Winter / hiver, 2002

Publié-e: 2002-02-15

Articles

  • What Early Childhood Educators Need to Know About Computers in Order

    Jacqueline Specht, Eileen Wood, Teena Willoughby
    • HTML (English)
  • Student Access to Information Technology and Perceptions of Future Opportunities in Two Small Labrador Communities

    Della Healey, Ken Stevens
    • HTML (English)
  • Effects of Surrounding Information and Line Length on Text Comprehension from the Web

    Jess McMullin, Connie K. Varnhagen, Pheng Heng, Xornam Apedoe
    • HTML (English)

Editorial

  • Editorial

    Rick Kenny
    • HTML (English)
  • Guest Editorial: "…something old, something new…"

    Denis Hlynka
    • HTML (English)

Revue de livres

  • Book Reviews / Revue de Livres

    Diane P. Janes, Katherine McManus
    • HTML (English)

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Les éditeurs

Martha Cleveland-Innes, Athabasca University, Canada

about

About

The Canadian Journal of Learning and Technology is a peer-reviewed journal that welcomes papers on all aspects of educational technology and learning. Topics may include, but are not limited to: learning theory and technology, cognition and technology, instructional design theory and application, online learning, computer applications in education, simulations and gaming, and other aspects of the use of technology in the learning process.

CJLT is indexed in Scopus, Web of Science (ESCI), ERIC, DOAJ, Ulrichs, Google Scholar, EBSCO, and others.

submitelerts

cnie

University of Alberta Library Canadian Journal of Learning and Technology /
La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie
| ISSN 1499-6685
Contact | Privacy Policy

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.