Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Page d'accueil
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Comité éditorial
    • Journal Sponsorship
    • Journal History
    • Coordonnées
  • Auteurs
    • Pour les auteurs
    • Soumissions
    • Catégories de textes
    • Politique des numéros spéciaux
    • Processus d’examen par les pairs
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. V21 (1) Spring / printemps, 1992

V21 (1) Spring / printemps, 1992

Publié-e: 1992-01-15

Articles

  • Processus d’apprentissage à distance et téléconférence assistée par ordinateur: essai d’analyse

    France Henri
    • PDF (English)
  • The Effects of Progressive Illustrations on Recognition of Paired Associates

    Farough Abed
    • PDF (English)
  • Computer-Mediated Communication and Shared Learning

    Dennis Dicks
    • PDF (English)
  • The SSF Model: Structuring the Functions of the Sound Attribute

    Bruce L. Mann
    • PDF (English)
  • An Overview of the Uses of Computer-Based Assessment and Diagnosis

    Lauran H. Sandals
    • PDF (English)

Revue de livres

  • A review of The Design, Development and Evaluation of Instructional Software

    L. F. (Len) Proctor
    • PDF (English)
  • A review of Evaluating Open and Distance Learning

    Mary F. Kennedy
    • PDF (English)

Canadian Journal of Educational Communication (1982 – 2002)

  • View Entire Issue

    Editor, Richard A. Schwier
    • PDF (English)

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Les éditeurs

Martha Cleveland-Innes, Athabasca University, Canada

about

About

The Canadian Journal of Learning and Technology is a peer-reviewed journal that welcomes papers on all aspects of educational technology and learning. Topics may include, but are not limited to: learning theory and technology, cognition and technology, instructional design theory and application, online learning, computer applications in education, simulations and gaming, and other aspects of the use of technology in the learning process.

CJLT is indexed in Scopus, Web of Science (ESCI), ERIC, DOAJ, Ulrichs, Google Scholar, EBSCO, and others.

submitelerts

cnie

University of Alberta Library Canadian Journal of Learning and Technology /
La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie
| ISSN 1499-6685
Contact | Privacy Policy

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.