Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Page d'accueil
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Comité éditorial
    • Journal Sponsorship
    • Journal History
    • Coordonnées
  • Auteurs
    • Pour les auteurs
    • Soumissions
    • Catégories de textes
    • Politique des numéros spéciaux
    • Processus d’examen par les pairs
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 11 No. 3 (1982)

Vol. 11 No. 3 (1982)

Publié-e: 1982-04-01

Numéro complet

  • PDF (English)

Articles

  • Towards a Definition of Education Technology

    Denis Hlynka
    • PDF (English)
  • Memorial University's ETV Centre Goes Public

    Duane B. Starcher
    • PDF (English)
  • Integration and Interference: Two Visual Literacy Skills

    Bill Wynn
    • PDF (English)
  • Educational TV in Alberta

    Catherine E. Gordey
    • PDF (English)
  • Community Communications: Parent Education Radio Programs

    Wanda Young
    • PDF (English)
  • In My Opinion: Illiteracy and the New Technologies

    Charles Ungerleider
    • PDF (English)

Revue de livres

  • Review of Teaching as a Conserving Activity

    Patricia A.D. Lewis
    • PDF (English)

Canadian Journal of Educational Communication (1982 – 2002)

  • Update

    Richard F. Lewis
    • PDF (English)

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Les éditeurs

Martha Cleveland-Innes, Athabasca University, Canada

about

About

The Canadian Journal of Learning and Technology is a peer-reviewed journal that welcomes papers on all aspects of educational technology and learning. Topics may include, but are not limited to: learning theory and technology, cognition and technology, instructional design theory and application, online learning, computer applications in education, simulations and gaming, and other aspects of the use of technology in the learning process.

CJLT is indexed in Scopus, Web of Science (ESCI), ERIC, DOAJ, Ulrichs, Google Scholar, EBSCO, and others.

submitelerts

cnie

University of Alberta Library Canadian Journal of Learning and Technology /
La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie
| ISSN 1499-6685
Contact | Privacy Policy

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.