Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Page d'accueil
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Comité éditorial
    • Journal Sponsorship
    • Journal History
    • Coordonnées
  • Auteurs
    • Pour les auteurs
    • Soumissions
    • Catégories de textes
    • Politique des numéros spéciaux
    • Processus d’examen par les pairs
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 13 No. 4 (1984)

Vol. 13 No. 4 (1984)

Publié-e: 1984-10-01

Numéro complet

  • PDF (English)

Articles

  • Education and The Impact of Computer Technology

    Tom Rich
    • PDF (English)
  • Educational Communications Personnel The New Internationalists

    Arthur Shears
    • PDF (English)
  • The Long Slow Road to Technical Standards

    Raymond Wyman
    • PDF (English)
  • Children's Media Workshop A Television Literacy Curriculum for Children

    Lois Baron
    • PDF (English)

Revue de livres

  • Book Reviews

    Various Reviewers
    • PDF (English)
  • Film Reviews

    Terry Kolomeychuk
    • PDF (English)
  • Microware Reviews

    Leonard Proctor
    • PDF (English)

Canadian Journal of Educational Communication (1982 – 2002)

  • Media News

    Joe Connor
    • PDF (English)
  • From the Media Periodicals

    Richard Ellis
    • PDF (English)
  • Mediography: Films about Meetings and Presentations

    Nancy Lane
    • PDF (English)
  • Awards: AMTEC '84 Media Festival

    Bob Graham
    • PDF (English)

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Les éditeurs

Martha Cleveland-Innes, Athabasca University, Canada

about

About

The Canadian Journal of Learning and Technology is a peer-reviewed journal that welcomes papers on all aspects of educational technology and learning. Topics may include, but are not limited to: learning theory and technology, cognition and technology, instructional design theory and application, online learning, computer applications in education, simulations and gaming, and other aspects of the use of technology in the learning process.

CJLT is indexed in Scopus, Web of Science (ESCI), ERIC, DOAJ, Ulrichs, Google Scholar, EBSCO, and others.

submitelerts

cnie

University of Alberta Library Canadian Journal of Learning and Technology /
La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie
| ISSN 1499-6685
Contact | Privacy Policy

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.