Éditorial Volume 48 Issue 2
DOI :
https://doi.org/10.21432/cjlt28399Mots-clés :
l'intégrité académique, Intégration de la technologie, Renforcement des connaissances, Compétence numérique, Laboratoires virtuels, Bourse d'études pour l'enseignement et l'apprentissageRésumé
The field of education technology, and related subject areas attendant to it, welcomed millions of new participants during the COVID-19 pandemic. According to UNESCO, the education experiences of more than 1.4 billion students were disrupted in ways that will impact them, and those around them, for years to come. This journal has a significant role to play for documenting these experiences and the research that followed. Evidence about the use of learning technologies for learning in many new education spaces and geographic places is now available. Interest in the topic of technology-enabled learning has increased exponentially and submissions documenting these new experiences, insights, research findings, and practice applications have continued to grow. Our journal supports scholars long involved in, or new to the topic of, technology-enabled learning design and delivery.
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
© Martha Cleveland-Innes 2022
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale 4.0 International.
Droits d’auteur
Les auteurs conservent le droit d'auteur et accordent le droit de la première publication de la revue avec le travail simultanément sous une licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale 4.0 International (CC-BY-NC 4.0) qui permet aux autres de partager le travail avec une reconnaissance de la paternité de l'œuvre et la publication initiale dans ce journal.