Éditorial
Volume 50 Issue 1
DOI :
https://doi.org/10.21432/cjlt28776Mots-clés :
digital learners, teacher development, flipped learning, TPACK, virtual labs, generative artificial intelligenceRésumé
Welcome to Volume 50, Issue 1, of The Canadian Journal of Learning and Technology (CJLT). CJLT is a decades-old peer-reviewed journal that invites English or French submissions on the research and practice of education, technology, and learning. This bilingual journal is free-of-charge to anyone with access to the Internet, is multi-indexed, and presented in accessible formats. There are no article submission/publication fees or access charges.
Références
King, S., & Prasetyo, J. (2023, December). Assessing generative AI through the lens of the 2023 Gartner Hype Cycle for Emerging Technologies: a collaborative autoethnography. In Frontiers in Education (Vol. 8, p. 1300391). Frontiers. https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1300391 DOI: https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1300391
Téléchargements
Publié-e
Numéro
Rubrique
Licence
© Martha Cleveland-Innes 2024
Cette œuvre est sous licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale 4.0 International.
Droits d’auteur
Les auteurs conservent le droit d'auteur et accordent le droit de la première publication de la revue avec le travail simultanément sous une licence Creative Commons Attribution - Pas d’Utilisation Commerciale 4.0 International (CC-BY-NC 4.0) qui permet aux autres de partager le travail avec une reconnaissance de la paternité de l'œuvre et la publication initiale dans ce journal.