Aller directement au contenu principal Aller directement au menu principal Aller au pied de page
  • Page d'accueil
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Comité éditorial
    • Journal Sponsorship
    • Journal History
    • Coordonnées
  • Auteurs
    • Pour les auteurs
    • Soumissions
    • Catégories de textes
    • Politique des numéros spéciaux
    • Processus d’examen par les pairs
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
Rechercher
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil /
  2. Archives /
  3. Vol. 11 No. 1 (1981)

Vol. 11 No. 1 (1981)

Publié-e: 1981-12-01

Numéro complet

  • PDF (English)

Articles

  • Media, Mental Skills and Learning Tasks: The Interplay of Research and Instructional Design

    Bill Winn
    • PDF (English)
  • Planning Instructional Change

    Marvin E. Duncan, Ronald K. Bass
    • PDF (English)
  • Color Microfiche: An Attractive Alternative for Use in Independent Study Systems

    G.A.B. Moore
    • PDF (English)
  • The Question of Display: Folk Festivals

    Doris Hassell, Wanda Young
    • PDF (English)
  • In My Opinion: Format - Who Sets the Pace?

    Michael G. Jeffrey
    • PDF (English)

Revue de livres

  • A Review of The Red Dress (Film)

    Shirley Murray
    • PDF (English)

Canadian Journal of Educational Communication (1982 – 2002)

  • AMTEC Board Reports

    AMTEC Board
    • PDF (English)

Langue

  • English
  • Français (Canada)

Les éditeurs

Martha Cleveland-Innes, Athabasca University, Canada

about

About

The Canadian Journal of Learning and Technology is a peer-reviewed journal that welcomes papers on all aspects of educational technology and learning. Topics may include, but are not limited to: learning theory and technology, cognition and technology, instructional design theory and application, online learning, computer applications in education, simulations and gaming, and other aspects of the use of technology in the learning process.

CJLT is indexed in Scopus, Web of Science (ESCI), ERIC, DOAJ, Ulrichs, Google Scholar, EBSCO, and others.

submitelerts

cnie

University of Alberta Library Canadian Journal of Learning and Technology /
La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie
| ISSN 1499-6685
Contact | Privacy Policy

À propos de ce système de publication, plateforme et processus par OJS/PKP.